Genel Sağlık Sigortası Prim Oranında Önemli Artış

GSS primini kendi ödeyenlerin aylık tutarı 780 TL’den 1.560 TL’ye yükseldi

RİZE HABER - 21-11-2025 23:23

Genel Sağlık Sigortası Prim Oranında Önemli Artış
google.com, pub-0657700484894855, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Cumhurbaşkanı Kararı ile Genel Sağlık Sigortası (GSS) prim oranında değişikliğe gidildi. Resmi Gazete’de yayımlanan karara göre, GSS primini kendi ödeyenler için uygulanan aylık yüzde 3’lük prim oranı yüzde 6’ya yükseltildi.

Yapılan güncelleme ile birlikte, kapsam dahilindeki kişilerin her ay 780 lira olarak ödediği prim tutarı 1.560 liraya çıkarıldı. Yeni düzenleme, 1 Aralık 2025 tarihinden itibaren yürürlüğe girecek.

Genel Sağlık Sigortası kapsamında ödenen prim sayesinde yalnızca primi ödeyen kişi değil, bakmakla yükümlü olduğu aile bireyleri de sağlık hizmetlerinden yararlanabiliyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Rize Ticaret Borsası’nda Erdoğan’la devam

Rize Ticaret Borsası’nda Erdoğan’la devam

04-10-2026 - RİZE HABER

RİZE LİSESİ MEZUNLARI DERNEĞİ’NDE YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU

RİZE LİSESİ MEZUNLARI DERNEĞİ’NDE YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU

03-10-2026 - RİZE HABER